Valitse julkaisuvuosi:

31/10/2019, Tiedote - Järjestelmäkehittäjät

Kanta-palvelujen käyttöönottojen tuki ja asiakasohjaus siirtyvät Kelan hoidettavaksi

Kanta-palvelujen kehittämiseen ja organisointiin on tulossa vuoden 2020 vaihteessa muutoksia. Muutoksella halutaan vastata asiakkaiden tarpeisiin ja kehittää toimintamalleja. Suurin muutos asiakkaille on, että Kela vastaa Kanta-palvelujen käyttöönottojen tuesta ja asiakkaiden ohjauksesta 1.1.2020 alkaen.

10/10/2019, Tiedote

Kanta.fi edelleen Suomen kolmanneksi arvostetuin verkkobrändi

Taloustutkimuksen Verkkobrändi-tutkimuksen mukaan kanta.fi on edelleen Suomen kolmanneksi arvostetuin verkkobrändi. Kanta.fi kasvatti arvostusindeksiään ja ohitti jopa Googlen. Myös käyttäjätyytyväisyysindeksi kasvoi viime vuoteen verrattuna.

29/08/2019, Tiedote - Ammattilaiset

Omakannan käytettävyyttä parannettu

Omakantaan on tehty 29.8. useita käytettävyysparannuksia. Lapsen hoitoa helpottavan suostumuksen tekemiseen kehotetaan nyt lapsen tiedoissa ja silmien terveydenhuollon käynneistä saa nyt lisää tietoa.

11/07/2019, Tiedote

Kanta-palvelut Porin SuomiAreenalla 15–19.7.

SuomiAreenalla keskustellaan jälleen ajankohtaisista aiheista ja suomalaisesta yhteiskunnasta kesäisissä tunnelmissa. Tämän vuoden tapahtuman teemana on tulevaisuuden osaaminen ja innovaatiot.