Sisältöjulkaisija

Tiedotteet

27/06/2019, Tiedote - Kansalaiset

Selvityspyynnön 2019 tulokset: Tietosuojatyötä tehdään organisaatioissa suhteellisen hyvällä tasolla

Raportointivelvollisuudesta muistuttavana selvityspyyntönä tänä vuonna toteutettuun tietosuojakyselyyn vastattiin aiempaa aktiivisemmin. Kokonaisuutena arvioiden tietosuojatyön taso on organisaatioissa suhteellisen hyvällä tasolla, mutta tietosuojavastaavat kokevat yhä resurssien vähyyttä ja tehtävänkuvan epäselvyyttä. Osa tietosuojavastaavan tehtävistä on myös jäänyt vähemmälle huomiolle.

19/03/2019, Tiedote

Tyytyväisten Kanta-asiakkaiden määrä kasvussa 

Kanta-palveluista on hyötyä sekä kansalaisille että sote-alan ammattilisille. Näin paljastaa Kanta-palvelujen asiakastyytyväisyyskysely. Kiitosta saavat asiantuntemus, osaaminen, toimiva häiriöviestintä ja sujuva yhteistyö.

16/11/2018, Tiedote - Kansalaiset

Vaikuta tulevaisuuden Kanta-palveluihin vastaamalla kyselyyn!

Sosiaali- ja terveysministeriö (STM) on avannut kansalaiskyselyn Kanta-palvelujen kehittämisestä. Kysely on osa laajempaa työtä, jonka tavoitteena on lisätä ymmärrystä siitä, miten Kanta-palveluja pitäisi jatkossa kehittää.