Sisältöjulkaisija

Chattirobotti Sobottia pilotoitu Kantapalvelussa

Tiedote Kirjoitettu 24.2.2020 Kaikki tiedotteet

Kanta-palvelujen asiakaspalvelussa aloitti viime syyskuussa chattirobotti Sobotti, joka on mahdollistanut entistä paremmin kansalaisten ympärivuorokautisen yleisneuvonnan ja tarjonnut samalla mahdollisuuden matalan kynnyksen yhteydenottoon. 

Sobotti on toiminut muiden yhteydenottokanavien tukena ja neuvonut kansalaisia Kanta-palveluihin liittyvissä yleisimmissä aiheissa, pääasiassa Omakantaan liittyvissä kysymyksissä. 

Pyrimme julkaisemaan Sobotin uudistuneena myöhemmin tänä vuonna

Pilottijakso on jatkunut talven ajan, ja keskusteluita on kuukausittain ollut noin 300. Palaute on pääosin ollut positiivista. Saadun asiakaspalautteen perusteella Sobottiin tehtiin tarvittaessa muutoksia. Kehitystyö jatkuu, ja pyrimme julkaisemaan Sobotin uudistuneena myöhemmin tänä vuonna sekä useammilla kielillä.

Sobotti löytyy 28.2. asti kanta.fin Yhteystiedot-sivulta. Vielä ehdit siis testaamaan chattibotin toimintaa!