Navigation Menu

Asiakkuus ja tuki

Kanta-palvelujen asiakkuuteen ja käyttöön sekä häiriötilanteisiin liittyvät ohjeet.

Client account

Kanta-palvelujen asiakkaita ovat sosiaali- ja terveydenhuollon palvelujen antajat ja apteekit.

Instructions for fault situations

The technical support of Kanta Services provides a 24-hour service to the support organisations of service providers and system suppliers, to citizens using My Kanta Pages and encountering technical problems, and the users of the Kelain service.

Toiminta tietoturvaloukkausepäilyssä

Ohje on tarkoitettu palvelujen antajan tueksi tilanteessa, jossa Kanta-palveluun liittyen on havaittu henkilötietojen tietoturvaloukkaus tai sen epäily. Sitä noudatetaan yhdessä palvelun antajan omien tietosuojaohjeiden lisäksi.

Training

The content is available in Finnish and in Swedish.

Newsletters

Uutiskirjeissä kerrotaan Kanta-palveluiden ajankohtaisista asioista terveyden- ja sosiaalihuollon toimijoille ja järjestelmätoimittajille.

Frequently asked questions

Please see the section on Frequently Asked Question before sending your query. The section provides a quick answer to many different issues.

Contact us

General queries and feedback may be sent from the Home Page under Feedback and Ask Us.