Sisältöjulkaisija

Löydät Kanta-palvelujen tapahtumat ja koulutukset nyt kätevästi tapahtumakalenterista

Tiedote - Järjestelmäkehittäjät Kirjoitettu 25.5.2023 Kaikki tiedotteet

Kanta.fin uusi tapahtumakalenteri kokoaa yhteen sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaisille ja tietojärjestelmätoimittajille suunnatut tapahtumat. Uudistuksen tarkoituksena on tuoda tieto helpommin eri asiakasryhmien saataville.

Kanta-palvelujen tapahtumakalenterin tavoitteena on koota koulutukset ja tapahtumat yhteen paikkaan. Näin asiakkaamme löytävät helpommin juuri heille hyödylliset tapahtumat.

– Kanta-palveluissa tapahtuu paljon. Tapahtumakalenteri ohjaa oikean tiedon lähteelle. Eri tilaisuuksissa ja koulutuksissa ammattilaiset pääsevät oppimaan lisää ja kehittämään Kantaa, kertoo palvelutoiminnan päällikkö Sanni Isometsä Kanta-palveluista.

Järjestämme säännöllisesti eri asiakasryhmillemme suunnattuja tapahtumia. Käytännössä kaikki Suomen julkisen ja yksityisen terveydenhuollon toimijat sekä apteekit hyödyntävät Kantaa. Myös sosiaalihuollossa Kannan käyttö on kasvussa. Lisäksi sote-tietojärjestelmien kehittäjät ovat tärkeitä yhteistyökumppaneitamme.

Tutustu tapahtumakalenteriin

Tapahtumakalenterista voit hakea kätevästi Kanta-palvelujen koulutuksia ja verkkokouluja, jotka tukevat sote-ammattilaisia heidän työssään. Lisäksi näet sieltä erilaiset verkostotapaamiset ja työpajat, joiden kautta pääset osallistumaan Kannan kehittämiseen.

Nyt on julkaistu kalenterin ensimmäinen versio, ja olemme tunnistaneet jo joitakin jatkokehityskohteita.

– Seuraavaksi parannamme ainakin hakutoimintoja ja toistuvien tapahtumien esittämistapaa. Kuulisimme mielellään asiakkaiden kokemuksia tapahtumakalenterista ja sen käytettävyydestä jatkokehitystä varten, vinkkaa projektia luotsannut vastaava viestinnän asiantuntija Miia Luoma Kanta-palveluista.

Käy siis tutustumassa! Voit antaa meille palautetta esimerkiksi, kun seuraavan kerran osallistut johonkin tapahtumaamme.

Haluamme parantaa kanta.fin asiakaskokemusta

Koska maailma muuttuu nopeasti, pitää myös verkkopalvelujen kehittyä jatkuvasti. Nyt toteutettu tapahtumakalenteri onkin osa laajempaa kanta.fin asiakaskokemuksen parantamisen kokonaisuutta.

Kanta.fitä kehitetään tiiviissä yhteistyössä verkostojen kanssa. Kehitystyön apuna on käytetty muun muassa kanta.fin kävijäkyselyjen tuloksia ja muuta asiakaspalautetta. Kanta uudistuu, kun kaikki ovat mukana.