Kannan asiakastyytyväisyyskysely on avoinna – nyt on aika kertoa mielipiteesi!
Vastaa kyselyyn viimeistään 5.11.2025 ja vaikuta siihen, miten Kanta-palvelut kehittyvät jatkossa. Kyselyyn voivat osallistua sosiaali- tai terveydenhuollon ammattilaiset, tietojärjestelmätoimittajat tai apteekkien edustajat.
Kanta-palvelut ovat syntyneet eri toimijoiden tiiviin yhteistyön tuloksena. Toimintamme myös kehittyy edelleen asiakkaiden palautteen pohjalta: vastauksia käytetään mm. Kannan palvelutoiminnan, viestinnän ja yhteistyön kehittämiseen.
Kysely on avoinna 22.10.–5.11.2025 ja siihen voi vastata suomeksi tai ruotsiksi. Vastaaminen vie n. 10 minuuttia.
Käsittelemme vastaukset luottamuksellisesti eikä yksittäistä vastaajaa ole mahdollista tunnistaa. Julkaisemme tulokset alkuvuodesta 2026.
Vastaa kyselyyn
Eri kohderyhmille on laadittu omat kyselynsä. Voit vastata niihin näiden linkkien kautta:
- Sosiaali- ja terveydenhuollon kysely (questback.com)(avautuu uuteen ikkunaan)
- Järjestelmätoimittajien kysely (questback.com)(avautuu uuteen ikkunaan)
- Apteekkien kyselylinkki on lähetetty Kantaan ilmoitetuille hallinnollisille yhteyshenkilöille. Voit vastata apteekkien kyselyyn myös Apteekkariliiton Salkku-palvelussa olevan kyselylinkin kautta.
"Työssäni olen huomannut, miten tärkeää on kuulla sote-organisaatioiden, apteekkien ja järjestelmätoimittajien ääntä. Kyselyn avulla on mahdollista saada vastauksia laajalta joukolta, joten olethan mukana kehittämässä Kantaa edelleen", kannustaa Kanta-palvelujen asiakkuusvastaava Liisa Karvonen.
Toivomme vastauksia eri rooleissa työskenteleviltä. Voit tarvittaessa välittää kyselyn henkilölle, joka vastaa organisaatiossasi Kanta-palveluihin liittyvistä asioista.