Suodata julkaisuvuoden mukaan:

31/10/2019, Tiedote - Järjestelmäkehittäjät

Kanta-palvelujen käyttöönottojen tuki ja asiakasohjaus siirtyvät Kelan hoidettavaksi

Kanta-palvelujen kehittämiseen ja organisointiin on tulossa vuoden 2020 vaihteessa muutoksia. Muutoksella halutaan vastata asiakkaiden tarpeisiin ja kehittää toimintamalleja. Suurin muutos asiakkaille on, että Kela vastaa Kanta-palvelujen käyttöönottojen tuesta ja asiakkaiden ohjauksesta 1.1.2020 alkaen.

18/10/2019, Tiedote - Kansalaiset

Sähköinen resepti ulkomailla - muistilista matkailijalle

Suomalaisella sähköisellä reseptillä voi nykyään ostaa lääkkeitä Viron ja Kroatian apteekeista. Oletko aikeissa hyödyntää palvelua? Lue ohjeet siitä, miten tämä käy käden käänteessä.

10/10/2019, Tiedote

Kanta.fi edelleen Suomen kolmanneksi arvostetuin verkkobrändi

Taloustutkimuksen Verkkobrändi-tutkimuksen mukaan kanta.fi on edelleen Suomen kolmanneksi arvostetuin verkkobrändi. Kanta.fi kasvatti arvostusindeksiään ja ohitti jopa Googlen. Myös käyttäjätyytyväisyysindeksi kasvoi viime vuoteen verrattuna.

30/08/2019, Tiedote

Väitös: Apteekin asiakkaat tyytyväisiä sähköiseen reseptiin

Proviisori Elina Lämsän sähköisen reseptin käyttöönottoa käsittelevä väitöskirja tarkastetaan tänään 30.8. Itä-Suomen yliopistossa. Tutkimus osoittaa, että sähköinen resepti on asiakkaiden näkökulmasta onnistunut uudistus.

29/08/2019, Tiedote - Kansalaiset

Omakannan käytettävyyttä parannettu

Omakantaan on tehty 29.8. useita käytettävyysparannuksia. Lapsen hoitoa helpottavan suostumuksen tekemiseen kehotetaan nyt lapsen tiedoissa ja silmien terveydenhuollon käynneistä saa nyt lisää tietoa.