Kannan asiakas, kerro mielipiteesi Kanta-palveluista!

Tiedote - Ammattilaiset Kirjoitettu 23.10.2023 Kaikki tiedotteet

Selvitämme nyt asiakkaidemme tyytyväisyyttä Kanta-palveluihin. Eri kohderyhmien kyselyt toteutetaan ensimmäistä kertaa samanaikaisesti, joten oletpa sitten sosiaali- tai terveydenhuollon edustaja, tietojärjestelmätoimittaja tai apteekin edustaja, vastaa kyselyyn! Vastausaikaa on 6.11. asti.

Tavoitteenamme on kartoittaa asiakkaidemme kokemuksia ja tyytyväisyyttä käytössään olevista Kanta-palveluista, niiden kehittämisestä ja asiakasyhteistyöstä.

Kyselyt ovat avoinna 23.10.–6.11.2023 ja niihin voi vastata suomeksi ja ruotsiksi. Vastaaminen vie n. 10 minuuttia.

Käsittelemme vastaukset luottamuksellisesti eikä yksittäistä vastaajaa ole mahdollista tunnistaa. Julkaisemme tulokset kanta.fissä alkuvuodesta 2024.

Voit vastata kyselyihin alla olevien linkkien kautta

– Palautteen antaminen kannattaa ja hyödynnämme saatuja vastauksia laajasti Kanta-palvelujen kehittämisessä. Tavoitteena on tehdä entistä asiakaslähtöisempiä ja parempia palveluja yhdessä, muistuttaa Kanta-palvelujen palvelutoiminnan päällikkö Sanni Isometsä.

Toivomme vastauksia eri rooleissa työskenteleviltä. Voit tarvittaessa välittää kyselyn henkilölle, joka vastaa organisaatiossasi Kanta-palveluihin liittyvistä asioista.

Palautteellasi on merkitystä

Keräämme asiakaspalautetta säännöllisesti. Aiempien kyselyjen perusteella palvelujamme on kehitetty asiakaslähtöisemmiksi muun muassa seuraavilla tavoilla

• olemme lisänneet asiakkaidemme vaikutusmahdollisuuksia Kanta-palvelujen kehittämiseen
  • olemme kehittäneet apteekeille suunnattua häiriöviestintää
  • olemme parantaneet asiakaspalveluprosessejamme.

– Vuoden 2022 kyselyissä nousi esiin asiakkaiden toive osallistua vahvemmin Kanta-kehittämiseen. Nyt olemme lisänneet vaikuttamisen mahdollisuuksia. Esimerkiksi erilaiset tilaisuudet ja työpajat ovat hyviä paikkoja vaikuttaa, vinkkaa Isometsä lopuksi. Kanta-palvelujen tilaisuudet ja työpajat löydät kootusti Tapahtumat ja koulutukset -sivulta.