Sisältöjulkaisija

Chattirobotista uusi Kanta-palvelujen neuvoja

Tiedote - Kansalaiset Kirjoitettu 10.09.2019 Kaikki tiedotteet

Chattirobotti mahdollistaa nyt ympärivuorokautisen neuvonnan. Asiakkailta saatu palaute on ratkaisevassa roolissa robotin jatkokehityksessä.

Kanta-palvelujen asiakaspalvelussa on 10.9.2019 aloittanut työnsä chattirobotti Sobotti, joka mahdollistaa entistä paremmin kansalaisten ympärivuorokautisen yleisneuvonnan. Sobotti toimii perinteisten neuvontakanavien rinnalla ja neuvoo kansalaisia Kanta-palveluihin liittyvissä yleisimmissä kysymyksissä. Chattirobotti toimii kätevästi erilaisilla päätelaitteilla. 

Asiakaspalute tärkeässä roolissa 

Sobottia kehitetään jatkuvasti sen käymien keskustelujen perusteella. Asiakkailta toivotaankin niin kehittämisehdotuksia kuin palautetta Sobotilta saaduista vastauksista. Palautteen voi antaa heti palvelussa käydyn keskustelun jälkeen. Asiakaspalaute auttaa kehittämään chattirobottia entistä paremmaksi.

Sobotti löytyy kanta.fi:n yhteystiedot-sivulta. Käythän kokeilemassa!