Sisältöjulkaisija

Asiakastyytyväisyyskysely apteekeille – Mitä mieltä olet Kanta-palveluista?

Tiedote - Ammattilaiset Kirjoitettu 24.10.2022 Kaikki tiedotteet

Kartoitamme apteekkien tyytyväisyyttä Kanta-palveluihin. Vastausten avulla kehitämme toimintaamme, joten mielipiteesi on tärkeä. Vastaathan viimeistään 6.11.2022.

Kyselyn linkki on lähetetty apteekin Kanta-palveluun ilmoittamalle hallinnolliselle yhteyshenkilölle 24.10. Palaute auttaa meitä kehittämään Kanta-palveluja, apteekeille tarjoamaamme tukea ja viestintää. Vastaaminen kestää noin 10 minuuttia ja voit vastata suomeksi tai ruotsiksi.

Julkaisemme raportin kyselyn keskeisistä tuloksista kanta.fissä loppuvuonna 2022. Kysely toteutetaan ja vastaukset käsitellään nimettömänä.

Palautteen avulla kehitämme asiakaskokemusta

Toteutamme kyselyn säännöllisesti. Aiemman kyselyn palautetta on käytetty palvelutoimintamme kehittämiseen, muun muassa:

  • Verkkokoulumme ja koulutustallenteemme lisäävät apteekkilaisten koulutusmahdollisuuksia: Alaikäisen päätöskykyyn perustuvat toimintamallit -verkkokoulu on jo julkaistu.
  • Olemme parantaneet kanta.fi-sivuston asiakaskokemusta uudistamalla etusivuja, helpottamalla tiedon löytymistä ja kehittämällä tapahtumakalenteria, joka julkaistaan lähikuukausina.
  • Pyrimme nostamaan uutiskirjeisiin enemmän apteekeille suunnattuja uutisia.
  • Apteekkilaisilla on mahdollista osallistua kansallisen lääkityslistan kehittämiseen. Lääkityslista helpottaa ajantasaisen lääkityksen seuraamista.

Lisätietoja

kanta@kanta.fi