Käyttöliittymään siirrytään hyvinvointisovelluksesta, kun käyttäjä haluaa myöntää sovellukselle käyttöoikeudet tallentaa hänen hyvinvointitietojaan Kanta-palveluihin tai käsitellä hänen jo Kanta-palveluissa olevia hyvinvointitietojaan. Lisätietoa Kanta-palveluihin tallennettavista hyvinvointitiedoista löydät Kanta.fi-sivuilta.
Verkkopalvelun saavutettavuus on arvioitu Kelassa.
Miten saavutettava verkkopalvelu on?
Palvelu täyttää saavutettavuusvaatimukset. (WCAG-kriteeristö 2.1 A- ja AA-tasot)
Saavutettavuusvaatimukset eivät koske tiettyjä sisältöjä
Emme vastaa siitä, miten muiden tahojen tuottama sisältö toimii sivustollamme.
Anna palautetta saavutettavuudesta
Huomasitko palvelussamme saavutettavuuspuutteen? Kerro siitä meille, jotta voimme tehdä parhaamme puutteen korjaamiseksi.
Anna palautetta saavutettavuudesta saavutettavuuspalautelomakkeella.
Saavutettavuuspalautteet vastaanottaa Kelan tekninen tuki.
Saavutettavuuden valvonta
Jos huomaat sivustolla saavutettavuusongelmia, anna ensin palautetta meille eli sivuston ylläpitäjille. Vastaamme 2 viikon sisällä.
Jos et ole tyytyväinen saamaasi vastaukseen tai jos et saa vastausta 2 viikon aikana, voit tehdä ilmoituksen Etelä-Suomen aluehallintovirastoon. Etelä-Suomen aluehallintoviraston sivulla kerrotaan tarkasti, miten voit tehdä ilmoituksen ja miten asia käsitellään.
Valvontaviranomaisen yhteystiedot
Etelä-Suomen aluehallintovirasto
Saavutettavuuden valvonnan yksikkö
- Saavutettavuusvaatimukset-sivusto
- sähköposti: saavutettavuus@avi.fi
- puhelinnumero, vaihde: 0295 016 000
Teemme jatkuvasti työtä saavutettavuuden parantamiseksi
Päivitämme tätä selostetta sitä mukaa, kun korjaamme puutteita.
Olemme sitoutuneet parantamaan verkkopalveluiden saavutettavuutta. Varmistamme saavutettavuuden muun muassa seuraavilla toimenpiteillä:
- Otamme saavutettavuusvaatimukset huomioon, kun kehitämme palveluita.
- Panostamme kielen ymmärrettävyyteen.
- Otamme saavutettavuusvaatimukset huomioon jo, kun teemme hankintoja.
- Tarjoamme työntekijöillemme saavutettavuuskoulutusta.