Sisältöjulkaisija

Kanta on nyt LinkedInissä – ota meidät seurantaan!

Artikkeli - Ammattilaiset Kirjoitettu 11.5.2023 Kaikki artikkelit

Kanta-palvelujen sosiaalisen median kanavavalikoima laajenee, kun vahvistamme läsnäoloamme sosiaalisessa mediassa. Jatkossa löydät Kannan myös LinkedInistä, jonne kokoamme koulutukset ja tapahtumat sote-ammattilaisille ja järjestelmäkehittäjille sekä ajankohtaiset aiheet Kanta-palveluista.

Kanavavalikoiman laajenemisen taustalla on pidempään tunnistettu tarve tavoittaa eri kohderyhmät entistä laajemmin.

-    Moni sote-ammattilainen ja järjestelmäkehittäjä käyttää Linkediniä ja uskomme, että hyödylliset sisältömme tavoittavat heidät siellä entistä paremmin, toteaa Kannan sosiaalisen median kanavien kokonaisuudesta vastaava Pilvi Aalto.

Kaksi henkilöä katselee tietokonette

LinkedInistä löytyvät muun muassa ajankohtaiset vinkit ja linkit ammattilaisille tarkoitettuihin Kannan koulutuksiin ja tapahtumiin.

-    Haluamme tarjota LinkedInissä sote-ammattilaisille ja järjestelmäkehittäjille oleelliset tiedot Kanta-palveluista ja siitä, mitä meillä on milloinkin menossa, Aalto kertoo.

Puhuttelevampia sisältöjä Kannan sosiaalisessa mediassa eri kohderyhmille

X (entinen Twitter) on jatkossa selkeämmin Kannan päättäjä- ja sidosryhmäviestintäkanava, joka on suunnattu mielipidevaikuttajille, sote-päättäjille ja medialle. Kansalaisviestinnässä Facebook jatkaa puolestaan pääkanavana ja myöhemmin sen rinnalle on suunniteltu Instagramia. Sote-ammattilaisille ja järjestelmäkehittäjille suunnatut sisällöt siirtyvät muista kanavistamme LinkedIniin.

-    Rajaamalla selkeämmin eri sosiaalisen median kanavat tietyille kohderyhmille, saamme koottua eri yleisöjä kiinnostavia sisältöjä selkeämmiksi kokonaisuuksiksi. Toivomme, että Kannan LinkedInista muodostuu tietopankki, joka auttaa ammattilaisia aidosti heidän työssään, Aalto sanoo.

Sote-ammattilainen, ota seurantaan Kanta-palvelut sosiaalisessa mediassa!